NFQ svarbiausia žmonės. Vadovų tikslas - padėti komandoms rasti geriausius sprendimus.
CEO
Sėkmingą verslą pirmiausia kuria ne technologijos, o žmonės. Didelę patirtį sukaupę talentingi profesionalai yra mūsų raktas, leidžiantis kurti daug pažangesnius sprendimus. Rūpinamės, kad NFQ sprendimai kurtų kuo didesnę vertę klientų verslams bei didintų jų konkurencinį pranašumą. O klientų sėkmė ir yra tai, kas augina mūsų kompaniją.
HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT
Taip jau nutiko, kad NFQ tapo ne šiaip mano kasdienės darbotvarkės dalimi, bet gyvenimo būdu. Man patinka kaip NFQ ir kaip mūsų klientai mąsto, kur link žengia. Tai beprotiškai dinamiškas ritmas.
CTO, HOMETOGO TEAM
NFQ visada turėjo pakankamai talento, patirties ir veržlumo sėkmingai įgyvendinti itin aukšto sudėtingumo projektus. Didžiausia pasaulyje atostogų būsto nuomos paieškos platforma HomeToGo yra tik dar vienas to įrodymas.
COO
Kritinis mąstymas ir duomenimis grindžiami sprendimai. Tai dalykai, kurie leidžia išvengti skubotų sprendimų, greičiau pasiekti norimą rezultatą ir padėti tvirtą pamatą mūsų ir mūsų partnerių sėkmei.
CTO OF PROJECTS DEPARTMENT
Šiuolaikiniame pasaulyje komandinis darbas – vienas pagrindinių organizacijos sėkmę lemiančių veiksnių. Didelį dėmesį skiriu komandiniam darbui, nes manau, kad tik tada galima pasiekti neįtikėtinų rezultatų.
HEAD OF ORGANIZATIONAL DEVELOPMENT
Nedaug yra iššūkių, kurių nebūtų įmanoma išspręsti dirbant visa komanda. Kritinis mąstymas, bendro vaizdo matymas ir laiku priimami sprendimai leidžia sėkmingai valdyti žmonių darbo procesus, laikytis vis aukštesnių standartų ir nuolat siekti vis daugiau.
Head of Customer Success
Tikiu, kad rūpinimasis klientu niekada nėra vien tik funkcija ar padalinys. Tai yra mąstysena, kurią reikia diegti visos kompanijos mastu. Sąžiningas elgesys su klientu visada atsiperka, todėl geriausia fokusuotis į teisingomis vertybėmis paremtą darbą, ko pasekoje klientai savaime pritrauks kitus klientus.
HEAD OF BUSINESS DIGITALIZATION
NFQ man yra erdvė, kur skaitmenizuoti ateities sprendimai kuriami šiandien, siekiant pavienius procesus ir technologijas transformuoti į harmoningas ekosistemas, vardan klientų veiklos efektyvumo ir unikalios jų vartotojų patirties.
HEAD OF COMMUNICATION
Kuo mane žavi komunikacijos menas? Kad tai dvikryptis eismas, kuriame klausytis tiek pat svarbu, kaip ir kalbėti. Kuo man patinka NFQ? Kad pasakyti ir išgirsti yra tikrai daug ko.