Naujienos



2019-03-12

El. prekybos ir prekybos centrų karą užbaigs taiki sąjunga

Jei parduotuvėje perkant ledus jums pasirodys, kad ne jūs stebite šaldytuvą, o šaldytuvas spokso į jus, nepulkite užsirašyti pas gydytoją – čia tik dirbtinis intelektas, prekybininkų žaisliukas, padedantis suprasti, kokius ledus mėgstate, o kokius ketinote pirkti, bet persigalvojote ir padėjote atgal į vietą.

2019-02-18

Nuo ko pradėti programuoti ir kokias klaidas dažniausiai daro pradedantieji?

Tyrimų agentūros „Spinter“ atlikta Lietuvos gyventojų apklausa rodo, kad ketvirtadalis dirbančiųjų norėtų keisti profesiją, o kas penktas iš jų rinktųsi IT. Tačiau nuo kokios programavimo kalbos pradėti mokytis? Kaip sužinoti, kas šiuo metu IT sektoriuje sulaukia daugiausiai dėmesio?

2018-12-14

5 svarbiausi faktoriai, lemiantys vartotojo sprendimą pirkti

Šiandieninis vartotojas yra labai pasikeitęs. Todėl negalima jo aptarnauti tokiais pačiais principais, kurie galiojo anuomet, kai kūrėsi ir plėtėsi dabartiniai tradiciniai prekybos verslai ar kai kliento telefonas buvo “pririštas” laidu prie sienos ir net ne kiekvienas jį turėjo. 

2018-12-13

Lietuvių kuriamas sprendimas: PVM susigrąžinimas nuo kelių savaičių sutrumpės iki kelių minučių

Augant ekonomikai, iš JAV ar Azijos į Europos Sąjungos (ES) valstybes atvykę turistai čia išleidžia vis daugiau pinigų. Kita vertus, jie po kiekvienos tokios kelionės pradeda ne itin patogų biurokratinį procesą, kad galėtų susigrąžinti sumokėtą PVM mokestį. Danijos bendrovė Custom Cash su NFQ pagalba nusprendė šį procesą perkelti į XXI-ą amžių ir jį skaitmenizuoti: pirmą kartą pirkėjams siūlomas PVM susigrąžinimas per kelias minutes. 

2018-12-07

Auganti maisto užsakymo rinka: konkurencingais padeda išlikti dirbtinis intelektas

Maisto rinkos tyrimų bendrovės Technomicduomenimis, net 86 proc. vartotojų visame pasaulyje bent kartą per mėnesį užsisako maisto į namus. Trečdalis vartotojų renkasi maisto pristatymą į namus dažniau, nei tą darė prieš metus. Takeout Group priklausanti bendrovė lėkštė.lt pastebi, kad maisto užsakymo bei pristatymo į namus rinka vien Lietuvoje kasmet auga bent 20-30 proc.