Atgal į Naujienas

2019-04-04

Skaitmeninimo iššūkis prekyboje: tradicinių parduotuvių nebeužtenka



Tradiciniam verslui perėjimas prie skaitmeninių sprendimų dažnai yra labai sudėtingas procesas, neretai reikalaujantis didelės verslo transformacijos. Skiriasi pats klientų aptarnavimo principas, verslas turi išmokti sekti ne tik galutinę rezultatų balanso eilutę bet ir efektyviai rinkti didelius duomenų kiekius, juos analizuoti ir ieškoti vienus ar kitus rezultatus lemiančių priežasčių. Neretai šią užduotį dar labiau pasunkina naudojamos skirtingos, tarpusavyje sunkiai derančius sistemos, procesai, standartai. Pasak NFQ Technologies verslo skaitmenizavimo vadovo Jurgio Gylio, pradėti visuomet reikia nuo įmonės skaitmenizavimo strategijos: tiksliai žinant kokių rezultatų norima pasiekti, galima efektyviai paskirstyti išteklius, kelti tikslus, planuoti veiksmus bei jų įgyvendinimo eiliškumą. Remdamiesi užsienio ar vietos įmonių patirtimi, atrasti žemai kabančius obuolius ir pasiūlyti sprendimą, gali padėti konsultantai. Jų patirtis ir specializacija gali gerokai paspartinti projekto įgyvendinimo procesą bei išvengti itin brangiai kainuojančių klaidų.

Visą J. Gylio interviu su „Verslo žinių“ prekybos rubrikos redaktore R. Vizbariene galite rasti:  https://www.vz.lt/prekyba/2019/04/04/skaitmeninimo-issukis-prekyboje-tradiciniu-parduotuviu-nebeuztenka#ixzz5xzjqizP2