Atgal į Paslaugas

Naudotojo patyrimų dizainas ir konversijos optimizavimas

Naudotojo patyrimų dizainas (UX)

Naudotojo patyrimų dizainas (angl. user experience design, UX) yra daugiau nei vien projektavimas ar dizainas. Tai strateginis požiūris, sujungiantis kūrybinę viziją, kliento ir prekės ženklo tikslus bei kontekstą, technologijų ir verslo procesų išmanymą bei duomenimis pagrįstas įžvalgas

Mūsų darbo  procesas apima interaktyviojo ir vizualiojo dizaino, informacijos architektūros, naudotojų tyrimų, duomenų mokslo, prieinamumo, prekės ženklo strategijos elementus ir yra aprėpia visus klientams teikiamos patirties elementus.

Konversijos optimizavimas (CRO)

Naudotojams tampant vis reiklesniems, verslas privalo sutelkti dėmesį į žmones.

Konversijos optimizavimas (angl. conversion rate optimization, CRO), orientuotas į verslo sėkmės didinimą, užtikrina didesnes pajamas. Tai pasiekti padeda orientacija į naudotojų interesus, jų atliekamų veiksmų paprastumas ir sistemų patogumas.

Mes deriname duomenimis grįstas įžvalgas su naujausiais naudotojo patyrimų dizaino sprendimais, padedančiais pasiekti didesnį naudotojų įsitraukimą ir aukštesnės kokybės verslo konversiją bet kokioje srityje.

Mūsų apdovanojimais įvertinta dizaino ir UX komanda – naudotojo patyrimų ir dizaino profesionalai, tikintys į vartotojus  orientuotu ir jų patyrimais grįstu dizainu. Patirtį sukaupėme kurdami interneto, mobiliųjų, TV, POS ir daugiakanalės prekybos platformų naudotojo sąsajas įmonėms Lietuvoje ir Europoje.

 


Prioritetinės industrijos

Sėkmės istorijos



Mūsų klientai